Feladatok:

  • Online szakmai felületek és a cég honlapjának szerkesztése (online tartalmak frissítése),
  • Kapcsolattartás az anyavállalattal - angol nyelven,
  • Ügyfélkommunikáció támogatása hírleveleken keresztül,
  • Corporate design-nal kapcsolatos operatív feladatok ellátása.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (BA)
  • 1-3 év tapasztalat online marketing területen,
  • Min. középfokú angol nyelvtudás,
  • Szóban és írásban is jó kifejezőkészség,
  • Szakmailag igényes munkavégzés.

Előny:

  • Wordpress, MailChimp ismeret.

Miért érdemes a cégnél dolgozni?

  • Szakmai tapasztalathoz illeszkedő bérezés + juttatási csomag,
  • Kiemelkedő csapatszellem, csapatépítő programok,
  • Hosszútávú karrierlehetőség és szakmai fejlődés,
  • Vonzó és modern munkakörnyezet a Kopaszi-gáton.

Munkaidő: Rugalmas munkavégzés 8 órában, home office lehetőséggel.

Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület (Kopaszi-gát közelében)

 

Amennyiben pozíciónk felkeltette érdeklődésed, kérlek küldd el számunkra önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK