• Management of contact list
  • Plan and execution of phone calls
  • Identify customers’ needs, clarifying information
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Report KPIs
  • Deliver Insights
  • Attend of educational seminars to improve knowledge and performance level on a frequent basis
  • Meet personal quantitative targets

Elvárások / Requirements

  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening
  • Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively
  • Certification of German C-1 level
  • Active use of German language
  • Customer focus and adaptability to different personality types
  • Knowledge of IoT technology / ablitiy to learn
  • Familiarity with CRM systems and practices
  • Work experience in the field (5+ yrs)
  • University/college degree 
Cégnév: Deutsche Telekom IT Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Marketing munkatárs Jász-Nagykun-Szolnok megye

A vállalat marketing tevékenységének teljes körű szervezése Online kampányok menedzselése Facebook és Instagram profil kezelése Hirdetések, bannerek, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Marketing koordinátor Komárom-Esztergom megye

állandó és projekt jellegű tevékenységek; értékesítés-ösztönző és brand-építő marketing aktivitások B2B és B2C; marketing-terv megírása közösen ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE