Első Magyar Gin Manufaktúra Zrt.
Csatlakozz hozzánk

Marketing manager

pozícióba!
Az Első Magyar Gin Manufaktúra Zrt. (EMGM) magyarország első kézművesz gin és vodka manufaktúrája. Termékei, az Opera Gin Budapest és az Opera Vodka úttörő termékeknek számítanak a magyar piacon és meghonosították a hazai prémium szeszesitalgyártást, egyben elindítva a magyar gin reneszánszt is. Az EMGM tevékenysége italgyártás mellett az Opera Bár & Főzdében, illetve külső helyszíneken rendezvényszervezés, bartending és italcatering szolgáltatás nyújtása.
A 2019 - 2020. év együttműködései / rendezvényei többek között a következők voltak: Forma1 Grid Party, Marriott Sunset Bar, Lupa Beach bár, Vienna Gin Festival, London Junipalooza, BÉT 50 éves születésnap (Félix) , Playboy Man of the Year. 
A 2021. év kiemelt tervei között szerepel az export bővülés (Románia, V4, Izrael) és új külhoni piacokra lépés, a termékportfólió bővítése, valamint a külső és belső renedezvények fejlesztése.
 

Főbb feladatok, munkák:

  • Éves marketing koncepció és budget kidolgozása, marketing terv összeállítása, stratégia tervezésében és implementációjában való aktív, irányítóként történő részvétel
  • Trade marketing terv megtervezése és végrehajtása, így különösen termék láthatóságának növelése, POS anyagok megtervezése és legyártása, kapcsolattartás gyártókkal
  • Egyéb kreatív anyagok megtervezése, megterveztetése
  • Marketing kampányok megtervezése, koordinálása és végrehajtása
  • A webes és közösségi médiafelületeinek kezelése, nyomon követése, Social Media hirdetések elkészítése és közzététele
  • Online kampányok (Google, Facebook stb.), promóciók tervezése, lebonyolíttatása hatékonyság vizsgálata, elemzése
  • Google analytics és egyéb marketing KPI-ok kezelése
  • A cég honlapjának frissítése és fejlesztése
  • Aktív részvétel termékfejlesztésekben, termékek pozícionálásban és csomagolásfejlesztésében
  • CRM rendszer - beleértve a hírlevelek - kezelése és nyomon követése, szükség esetén direkt marketing kampányok tervezése és lebonyolítása
  • Ügyfél-elégedettségi felmérések tervezése, lebonyolítása és kielemzése
  • Versenytársak tevékenységének folyamatos nyomon követése
  • Kutatások, elemzések készítése
  • Adatok elemzése, adatbázisok fejlesztése és karbantartása
  • Kapcsolattartás külső beszállítókkal (kommunikációs és kreatív ügynökségekkel)
  • Rendezvény hirdetésben és lebonyolításban való részvétel, event management

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Brand managerként és / vagy reklámügynökségeknél szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • Felsőfokú, szakirányú végzettség
  • Folyékony, társalgási szintű angol nyelvismeret
  • Offline és online média eszközök használta
  • Önálló munkavégzés, ugyanakkor csapatban való együttműködés képessége
  • Kiemelkedő kommunikációs és szervezőkészség
  • Érdeklődés a bár- és italszakma iránt

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, stabil jövedelem
  • Változatos, komplex, izgalmas projekteket
  • Szuper csapat, kiváló hangulat, inspiratív környezet
  • Termékfejlesztésben, külföldi piacra lépésben való aktív részvétel

Állás, munka területe(i):

  • Marketing, Média, PR
  • Marketing
  • Online marketing
  • Márka- és Termékmenedzser

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Munkavégzés helye:

1046 Budapest, Kiss Ernő utca 3.

Jelentkezés módja:

A jelentkezés gombra nyomva kérem csatold magyar és angol fényképes életrajzodat és motivációs leveled

Cégnév: ELSŐ MAGYAR GIN MANUFAKTÚRA ZRT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK