Setup long term brand plans and build yearly brand plans to support overall brand strategies.

Budget palnning and monitoring.

Setting up the pricing strategy.

Monitor, track and report brand performance.

Process management of new product development.

Management of brand activation.

Cooperation with the sales department - identifying commercial opportunities from marketing side.

Daily coordination and supervision of the internal team and external agencies.

Stakeholder management.

Elvárások:

University/college degree

Minimum 5-7 years of experience in BRAND- and trade marketing.

Experience in a similar, complex marketing position in an international (food or non-food) FMCG company.

People management experience (2-3 years).

Native Hungarian, business intermediate English language skills.

Personality: highly developed business acumen, driving for results, customer and consumer focus.

“B” category driving license.

Egyéb információ az állásról:

Our partner is a well-known actor of the FMCG market who is looking for their new marketing manager to lead the local marketing team of 3 colleagues.

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p>well-known company and brand</p> <p>international background</p> <p>challenging market</p> <p> </
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Marketing Manager Csongrád-Csanád megye

A cég marketing stratégiájának összefogása Éves marketing terv elkészítése A vállalat egységes arculatának, imázsának erősítése A vállalat online ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Marketing manager Magyarország

Marketing manager@Punch Projects Állás leírása: Nagy erőkkel keressük új marketing manager kollégánkat, aki napi szinten támogat minket céljaink ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE