Feladatok:

  • A céghez tartozó marketing kommunikációs célok megvalósításában aktív részvétel,
  • Marketing ügynökségekkel való kapcsolattartás,
  • Social media tartalmak koordinálása, ütemezése,
  • Online marketing eszközök használata,
  • Szoros együttműködés a területért felelős vezetővel.

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség,
  • Min. 3 éves tapasztalat marketing/social media területen,
  • Középfokú angol nyelvtudás,
  • Social media felületek ismerete,
  • Önálló munkavégzésben szerzett tapasztalat,
  • Nyitottság az új feladatokhoz, és azok hatékony elvégzése,
  • Empatikus, vidám, bátor személyiség.

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség - marketing vagy gazdasági területen,
  • 3+ év tapasztalat marketing/social media területen.

Juttatások:

  • Versenyképes, tapasztalathoz illeszkedő bérezés,
  • Egy szervezet, ami növekszik és vele együtt lehet fejlődni,
  • Vezetőd nyitott a kreatív megoldásokra, támogatja a fejlődésedet,
  • Munkád eredményességét rögtön látni fogod,
  • Rengeteg kedves, segítőkész kolléga,
  • Létre lehet hozni új folyamatokat, közösen lehet rajta gondolkodni, alakítani.

Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület.

Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00. - Home Office lehetőség a Vezetőséggel való egyeztetés alapján.

 

Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK