Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.
Az OTP Bank Márkamenedzsment és Marketing Kommunikációs Főosztálya
munkatársat keres.

Feladatok:

  • Termék marketing aktivitások teljes körű menedzsmentje a brieftől a visszamérésig
  • Együttműködés ügynökségekkel (kreatív, média), alvállalkozókkal, és házon belüli társterületekkel.
  • Kampány budget tervezés, folyamatos nyomonkövetés
  • Részvétel az éves termék szintű marketing stratégiák kialakításában

Elvárásaink:

  • Felsőfokú gazdasági és/vagy marketing szakirányú végzettség
  • Reklámügynökségnél vagy ügyféloldalon, hasonló pozícióban szerzett minimum 3 éves szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes, aktív angol nyelvtudás
  • Kiváló együttműködési készség, csapatmunka, projekt jellegű működés támogatása
  • Kreatív problémamegoldó képesség
  • Önállóság, proaktivitás
  • Pontosság, precizitás

A pozíció betöltésével kapcsolatban előnyt jelent:

  • Pénzügyi szektorban szerzett marketing tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Vonzó juttatási csomag (alapbér, cafeteria elemek, bónusz)
  • Modern irodai környezet
  • Innovatív és inspiráló feladatok, folyamatos fejlődési, továbbképzési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Marketing, Média, PR
  • Kommunikáció és PR
  • Marketing
  • Projektmanager
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Marketing munkatárs Budapest

Középtávú éves marketingkommunikációs terv elkészítése a cégcsoport irányelvei alapjánKülső PR célok, és tervek kidolgozása, végrehajtása a szükséges ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE