Az új munkahelyed
Partnerünk svájci alapítású nemzetközi gyógyszerdisztribútor cég, elsődleges céljuk, hogy elősegítsék olyan, elsősorban innovatív termékek behozatalát a Közép- Kelet-Európai régióba, amelyek gyártói nem találhatóak meg az adott országban, elősegítve ezzel az orvosok és pácienseik számára elérhető termékek körének bővülését.
Magyarországon 2017 óta vannak jelen, jelenleg 15-20 fős a csapatuk, bővülésük azóta is folyamatos. A céges közegre egyaránt jellemző a nemzetközi nagyvállalati szemlélet, valamint a családiasabb légkör is.

Az új pozíciód
- Onkológia Business Unit marketing csapatának támogatása
- Szerződésjóváhagyási folyamat támogatása
- Pénzügyi támogatás (számlaadminisztráció, költségmonitorozás, budget)
- Rendezvényszervezés, marketing projektek szervezésében részvétel
- Szakorvosi adatbázis vezetése
- Onkológia Business Unit marketing csapatának támogatása - Szerződésjóváhagyási folyamat támogatása - Pénzügyi támogatás (számlaadminisztráció, költségmonitorozás, budget) - Rendezvényszervezés, marketing projektek szervezésében részvétel Szakorvosi adatbázis vezetése

Amire a sikeres pályázathoz  szükséged lesz:
- Gyógyszeriparban szerzett hasonló tapasztalat (2-3 év)
- Középfokú angol nyelvtudás (elsősorban írásban)
- MS Office ismerete
- Felsőfokú végzettség
 

Mire számíthatsz tőlük? 
- Versenyképes juttatási csomag (alapbér, bónusz, cafeteria, BKV bérlet)
- Home office
- Fejlődési lehetőség

Mit kell tenned most?
Amennyiben érdekesnek találod a lehetőséget, kattints a ‘jelentkezem’ gombra és küldd el nekünk frissített önéletrajzod.

Cégnév: Hays Czech Republic
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK