Iron Mountain Magyarország Kft.

A világ legnagyobb irattározási és dokumentum-menedzsmenttel foglalkozó vállalata, az alábbi munkakörbe keres munkavállalót:

Az álláshoz tartozó feladatok:

    • Az ügyfelekkel való rendszeres és pro-aktív telefonos, és írásos kapcsolattartás
    • A munkavállalóra bízott kis és közepes méretű ügyfélportfolió menedzselése
    • Megfelelő szolgáltatáscsomagok kidolgozása, telefonos értékesítése az új ügyfelek részére
    • Az ügyfélportfolióból érkező bevételek folyamatos növelése, az ilyen lehetőségek részletes feltérképezése / keresztértékesítés
    • Igény esetén az ügyfél látogatás megszervezése és lebonyolítása
    • Meglévő ügyfélkapcsolatok fenntartása és továbbfejlesztése
    • Ajánlatok / Szerződések írása, valamint ezek részleteinek bemutatása az ügyfél felé
    • Gördülékeny kommunikáció biztosítása az ügyfelek és az operáció között
    • Értékesítési és ’business review’ megbeszéléseken való részvétel
    • Új üzleti lehetőségek azonosítása a meglévő ügyfélbázisból (Cross Selling)
    • Ügyfél elégedettség folyamatos fejlesztése, az ügyfél elvárásainak folyamatos monitoringja
    • Belső megbeszéléseken, egyeztetéseken való aktív részvétel
    • Riportok készítése és elemzése az ügyfél kérdéseinek pontos és szakszerű megválaszolása érdekében
    • A CRM rendszeres frissítése
    • A bevételek tervezésében, valamint előrejelzésében való közreműködés az allokált ügyfelekre vonatkozóan.

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Felsőfokú végzettség;
    • Legfeljebb 1-3 év releváns, ügyfélkapcsolati / ügyfélszolgálat területén szerzett tapasztalat
    • Komplex ügyfélkapcsolatok területén szerzett tapasztalat előny
    • Aktív, legalább társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
    • Önálló munkavégzésre, egyidejűleg több projekt menedzselésére képes személyiség
    • Ügyfélközpontú gondolkodás
    • Kiemelkedő verbális, írásbeli és analitikai
    • Képességek, valamint tárgyalókészség
    • Felhasználói szintű MS Office ismeretek.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    Komplex ügyfélkapcsolatok területén szerzett tapasztalat előny

Amit kínálunk:

    A sikeres pályázónak stabil munkahelyet, komplex feladatkört, versenyképes fizetést és egyéb választható juttatásokat kínálunk, valamint a munkavégzéshez szükséges eszközöket biztosítjuk!

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Értékesítés támogatás
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

1093 Budapest

Egyéb juttatások:

éves bónusz / mozgóbér, cafeteria

Jelentkezés az állásra:

Bérigény megjelölésével várjuk önéletrajzát.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Account executive Budapest

sajtó, média és közösségi média kampányok megvalósításában való részvétel, tanácsadók napi szakmai munkájának támogatása, angol és magyar nyelvű ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE