Vezető italnagykereskedő cégként a tradíció mellett a szakértelemre helyezzük a hangsúlyt.
Részt veszünk Magyarország legjelentősebb borvidékeiről származó borok forgalmazásában, emellett szörpök, pálinkák és sörök is megtalálhatóak a kínálatunkban. Modern, családias munkakörnyezetben dolgozunk, ahol kiemelt figyelem jut a kollégákra.
A marketing csapat új tagját keressük az alábbi pozícióba:

Brand manager

Feladatok:
• az ÁGI szörp, valamint a sajátmárkás borok támogatása, marketing aktivitások megvalósítása
• napi szintű együttműködés az üzletágvezetőkkel
• teljeskörű márkakommunikáció
• új termékek fejlesztése esetén a termék kommunikációja, bevezetése a piacra az értékesítéssel közösen
• kapcsolattartás, kommunikáció a brandhez tartozó szolgáltatókkal
• piacelemzés, konkurenciafigyelés
• teljesítménymutatók kidolgozása, marketing riportok
• adatszolgáltatás az éves tervezéshez
A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal, bemutatkozó levéllel, illetve a pozíció és bérigény megjelölésével várjuk a [email protected] címre 2019. február 20-ig.
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
Milyen az ideális brand manager?
• felsőfokú gazdasági végzettséget szerzett marketing szakirányon
• FMCG szektorban min. 3 éves brand manageri tapasztalatot tud felmutatni
• társalgási szinten beszél angolul
• szívesen analizálja a piaci adatokat
• otthonosan mozog az új marketingkommunikációs trendekben
• szeret és tud dönteni
• innovatív gondolkodású
-
Ital Magyarország Kft.
Balassi Bálint utca 21-23.
1055 Budapest
Kapcsolattartó személy: toborzás
E-mail: Küldje el önéletrajzát
HASONLÓ ÁLLÁSOK