A brand manager feladata:
  • megismerni az új termék rendszerét; az adatbevitel és az értékesítés folyamatát. Megismerni a legfőbb konkurens cégeket; előnyeiket és hátrányaikat a termékhez képest.
  • az üzleti terv aktualizálása
  • befektetők felkeresése, tárgyalások lefolytatása
  • a marketing folyamatok meghatározása
  • figyelemmel kísérni a kitűzött értékesítési adatok megvalósulását.
  • folyamatos konzultáció a szakmai vezetővel
  • részvétel szakmai vásárokon és kongresszusokon
  • figyelemmel kísérni a termék piacának trendjeit és adott esetben módosítani a termék stratégiáját az új iránynak megfelelően.

  • marketing tapasztalat
  • komolyzenei jártasság
  • rugalmas munkavégzés
  • belvárosi környezet
  • családias légkör
Budapest
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése aRandstad honlapján
Judit Parádi
+36 1 411 20 90
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Brand manager Budapest

A márka teljeskörű képviselete A marketing aktivitások megtervezése és hatékony megvalósítása az értékesítéssel és az ügyvezetővel egyeztetve ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Brand manager Budapest

Az érintett márkák marketing stratégiájának kialakítása és működtetése, figyelembe véve a nemzetközi irányelveket;Márkaépítés és menedzsment;Projekt ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE