We are looking for an experienced Brand manager to help our Client build their brand and raise brand awareness. The Brand manager oversees a wide array of business functions including branding, communication channels, product development, online and offline promotions, and market research. You will play part in the development of the brand marketing strategies in order to establish strategic direction and program positioning.
• Analyze brand positioning and consumer insights
• Translate brand elements into plans and go-to-market strategies
• Manage a team of marketing people working on brand initiatives
• Measure and report performance of all marketing campaigns
• Ensuring all branding and key information strategies are in line with overall business strategy without compromising the brand’s integrity
• Monitor market trends, research consumer markets and competitors’ activities
• Oversee new and ongoing marketing and advertising activities
• Monitor product distribution and consumer reactions
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Brand manager Lőrinci

Meghatározott márkaépítési stratégia végrehajtásában való aktív részvétel Meglévő és új értékesítési csatornák dinamikus fejlesztése Havi értékesítési ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Brand Manager Budapest

A marketing költségek hatékony és célszerű felhasználása az eladási terv elérése érdekében; Támogatni az egyes termékeket, azok piaci ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE