Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?

Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához 

    A GRÁNIT Bank Magyarország legdinamikusabban növekvő hitelintézete, amely az alapításától számított nyolcadik évre ötvenszeresére növelte üzleti aktivitását és számos innovatív újítást vezetett be, amely jelentősen változtatta meg  a hazai pénzügyi kultúrát.

    A GRÁNIT Bank célja, hogy innovatív üzleti modellel,  a legmodernebb online banki megoldások  alkalmazásával, konzervatív hitelezéssel,  kimagasló ügyfélélményt biztosítson kényelem, költséghatékonyság, biztonság és gyorsaság tekintetében a lakossági és vállalati ügyfelei részére egyaránt.
     
    Különösen büszkék vagyunk arra,
    hogy, többek között a Figyelő TOP 200 gálán az „Év pénzintézete” díjat 2017-ben a GRÁNIT Bank szerezte meg és 2017-ben a MasterCard ismét nekünk ítélte
    "Az év leginnovatívabb bankja” és „Az év lakossági számlacsomagja” díját.

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Bankkártya termékek üzleti alapú karbantartásának irányítása, termékek életciklusának követése, fejlesztése, jövedelmező termék portfólió kialakításának koordinációja;
  • Termékigények felmérése, versenytárs elemzések koordinálása, termékfejlesztések, termékmódosítások üzleti koncepciójának kialakítása,
  • Termékfejlesztések során a fejlesztés tulajdonosaként - project menedzserként - az egész fejlesztési ciklus menedzselése,
  • Bankkártya kibocsátás és elfogadás üzleti és üzletviteli tevékenységeinek koordinációja, szakmai képviselete,
  • Üzleti eredményekre hatást gyakorló operatív feladatok koordinálása és kontrollja,
  • Együttműködés a bankkártya üzletág működtetésében résztvevő társterületekkel.

A sikeres pályázó jellemzői?

  • Bankkártya területen szerzett min. 3 éves releváns szakmai tapasztalat;
  • Bankkártya termékek, nemzetközi kártyatársasági folyamatok részletes ismerete;
  • Középfokú angol nyelvtudás szükséges;
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PowerPoint), előnyt jelent magas szintű Excel és/vagy SQL ismeret;
  • Képesség az önálló és felelősségteljes munkavégzésre, terhelhetőség, rugalmasság;
  • Problémafelismerő- és megoldó képesség.

Mit kínálunk?

  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatások (Cafeteria);
  • Képességeidnek megfelelő pozíció, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
  • Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
  • Kiváló munkahely: „A+” kategóriás irodaház;
  • AYCM SportPass tagság: kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban lévő sportcentrumban;

    Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
    Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
    Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző
  • Termékfejlesztés
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 8..

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal és nyelvtudással, kérjük, küldd el pályázati anyagodat.

HASONLÓ ÁLLÁSOK